    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.psychologia
    Subject: Odp: expert sam o sobie
    Date: Sat, 17 Aug 2002 18:04:46 +0200

    Użytkownik Krzysztof <k...@a...mail.ru> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajlrnf$aer$...@n...onet.pl...

    > Skoro już tak się afiszujesz z tą swoją niechecią (nienawiścią? a może
    > jednak fascynacją?) do Experta, może zdradzisz, skąd ona się bierze? IMO
    > zachowujesz się, jakby Ci co najmniej pół rodziny wymordował.

    Nie wiem o kim dokładnie mówicie ale zainteresowany,który chciałby
    przyczynić sie do umieszczenia kogokolwiek na leczeniu powinień znać troche
    prawo i wiedziec, że nie jest łatwą sprawą kogoś umieścić będąc osobą obcą
    dla domniemanego chorego. Jak wcześniej ktoś napisał jeśli osoba nie zagraża
    sobie lub innym to nie ma podstaw do umieszcznia na leczeniu. Więc nie widze
    sensu prowadzenia takiej dyskusji...

    Sandra