eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ? › Odp: [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ?
    From: "Ola" <a...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.prawo
    Subject: Odp: [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym
    kierunku na studiach ?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 12:37:15 +0200

    a czy Pani od Plastyki na pierwszych zajęciach powiedziała ze warunkiem
    zaliczenia kursu jest obecnoć na zajęciach? Mają obowiązek powiedzieć o
    warunkach zaliczenia na samym początku. Bo jak nie to możesz spróbować w ten
    sposób. Raczej dziekan nic nie załatwi oni zwykle nie chcą się mieszać w
    sprawy mięzdy wykładowcami a studentami. Musisz spróbować jeszcze raz <bez
    nerwów najlepiej> pogadać z Panią od plastyki. To też człowiek może
    zrozumie. Nie wiem czy to pomoże ale może się uda? :)

    Pozdrawiam
    ola

    Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3edf11ad$...@n...home.net.pl...