  • Data: 2005-06-24 09:00:00
    Temat: Odp: Umowa przedwstępna- bank zwleka z kredytem
    Od: "Dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja czekam na ten cholerny bank i z dnia na dzien dostaje szalu.
    > Jakie konsekwencje beda jesli do 30-go nie przyznaja mi kredytu i jak z
    tego
    > wybrnąc?

    To zalezy w jakiej formie zawarles umowe przedwstepna. Jesli w formie aktu
    notarialnego, to sprzedawca moze skierowac pozew o wydanie wyroku
    zastepujacego twoje oswiadczenie o zakupie nieruchomosci lokalowej. Wtedy
    bedziesz musial zaplacic za to mieszkanie niezaleznie od tego czy otrzymasz
    kredyt , czy nie. Jesli zawarles w innej formie, to mozesz odpowiadac za
    szkode jaka sprzedawca poniosl pzez to, ze nie zawarles umowy przyzeczonej.

    Dan