    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwod
    Date: Tue, 7 Jan 2003 10:41:40 +0100

    Użytkownik Daniel <d...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:l...@4...com..
    .
    Moja sprawa (chyba jak kazda) jest bardzo specyficzna.
    > Jest mloda dziewczyna, ktora pare miesiecy temu wziela nieprzemyslany
    > slub. Okazalo sie to totalna pomylka.

    Nasze prawo przyjelo rozwiazanie, w mysl ktorego uzyskanie rozwodu jest
    mozliwe tylko w razie wystapienia zupelnego i trwalego rozkladu pozycia...

    W zwiazku z tym mam pytanie.
    > Jakie sa szanse do dostanie go w ogole,
    jezeli zgodnie z art. 56§1 k.r.o nastapil zupelny i trwaly rozklad
    pozycia

    ile to trwa, ile kosztuje
    od pozwu pobiera sie wpis tymczasowy w granicach od 30 do 600 zl. / §11
    rozp. Minist.Spraw. z dnia 17.12.96r. w sprawach cyw. Dz.U .154,poz.753 z
    pozn.zm./ w orzeczeniu konczacym sprawe sad ustala sume wpisu ostatecznego
    na podst.art32 ustawy nr.24,poz.110 z pozn. zm.

    > jak najlepiej sprawe potoczyc.

    hm to zalezy od stron ona sobie moze jezeli spotka na trudnosci ze strony
    partnera moze przeciagnac sie to w czasie
    w normalnym toku pierwszy termin posiedzenie pojednawcze nastepny termin
    orzeczenie rozwodu ale nie jest to proste ,rozwody z orzekaniem winy
    rozciagaja sie w czasie ...

    Oczywiscie nie bedzie zadnego podzialu
    > majatku (o ile to ma jakis znaczenie) - wszystko zostaje mezowi, nie
    > ma dzieci, itd.

    nie ma to zadnego znaczenia ....

    Maz jest jak najbardziej przeciwny temu.

    i to jest wlasnie podst. problem tej sprawy ....

    Chodzi tylko
    > o to aby dziewczyna byla wolna i sprawa potoczyla sie jak najmniejszym
    > kosztem psychicznym i czasowym...

    przykre lecz niemozliwe no chyba ,ze strona przeciwna nie bedzie robila
    problemu ....

    Sandra