    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Polubowne Sądy Konsumenckie
    Date: Mon, 8 Mar 2004 17:46:19 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Snoopy <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2i2u2$20uj$...@m...aster.pl...
> [...]
    > stronie nie drukowanej uznano za normalne, bo to domowa drukarka i czego w
    > ogole chce... Smugi te nie sa w jakis szczegolny sposob widoczne, ale sa i
    > je widac. Stwierdzono jednak, ze toner jest uszkodzony i mozna go
    reklamowac
    > u sprzedawcy. Wiec zareklamowalem toner, przyjeli mi go, ale pani
    > przyjmujaca bardzo sie krzywila, i powiedziala, ze pewnie reklamacji mi
    nie
    > uznaja. Byc moze wymiana tonera na nowy da cos i nie bedzie tych "smug" a
    > jesli nie beda laskawi go wymienic? Prawnik polecil mi zgloszenie sprawy

    Jesli jest zorganizowany taki w poblizu (przy Wojewodzkim Inspektoracie
    Inspekcji Handlowej)

    Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenie z takim sadem? O
    > czym nalezy pamietac skladajac tam wniosek? Jakie sa szanse?
    >
    > --

    Zalety:
    - jest tani
    -jest szybki
    - w 80 proc. orzeka na korzysc konsumenta

    Wady:
    -sprzedawca musi sie zgodzic na sadzenie sprawy przed tym sadem

    Jesli sie nie zgodzi to sad polubowny odpada.

    pozdrawiam
    mdr