    From: "Ola" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Rozdzielnośc majątkowa - WAŻNE!!
    Date: Wed, 26 Mar 2003 19:08:49 +0100

    "§ 3. Względem osób trzecich wyłączenie odpowiedzialności solidarnej jest
    A co z prawomocnym wyrokiem sądu o rozdzielności??? Jeśli facet będzie
    chciał pożyczyć kasę i nie poinformuje o nim, to mogą ścigać żonę???

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5rk3t$qpd$...@a...news.tpi.pl...