  • Data: 2004-10-27 18:50:31
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: "Kubaz" <k...@t...wytni-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na to pytanie nie odpowiem bez znajomości treści zarządzenia dyrektora.

    przeciez napisalem juz chyba 2 razy, ze nikt na oczy nie widzial zadnego
    oficjalnego zarzadzenia - po prostu - ogloszone bylo, ze trzeba to zrobic i
    basta, kto sie z tego nie wywiaze bedzie mial obnizona ocene...

    > Twój opis sytuacji jest bardzo niedokładny,

    wiec prosze o konkretne pytanie, co jest niedokladnego

    > na moje oko zawiera też
    > przekłamania dotyczące stanu faktycznego, choćby dlatego, że obecnie
    stosowana
    > w szkołach procedura wystawiania ocen zachowania nie przewiduje czegoś
    takiego
    > jak "obniżanie oceny".

    uuuu, widac dawno do szkoly nie zagladales...
    kolejny raz sam sie wkopales, zacytuje twoje wlasne slowa:

    "Po lekcjach uczeń nie przestaje być uczniem. Nawet za zachowania poza
    szkołą
    możesz być oceniany przez nauczycieli. Pomagasz staruszce z sąsiedztwa -
    ocena
    zachowania do góry, wymiotujesz pijany na przystanku autobusowym wracając z
    dyskoteki - ocena w dół..."

    jeszcze raz zaznacze najwazniejsze "Pomagasz staruszce z sąsiedztwa - OCENA
    zachowania DO GORY, wymiotujesz pijany na przystanku autobusowym wracając z
    dyskoteki - OCENA W DOL..."

    no wiec jak jest w koncu?

    > Każda szkoła ma dokładnie opracowane kryteria, jakie
    > uczeń musi spełnić na poszczególne oceny. Przypuszczam więc, że tego typu
    > prace na rzecz szkoły są po prostu ujęte w kryteriach na oceny wyższe i
    pewnie
    > jeżeli już mówiono o ewentualnych konsekwencjach ich niewykonania, to nie
    na
    > zasadzie obniżania oceny, ale niespełnienia warunków uprawniającyh do
    > wystawienia ocen wyższych niż poprawna na przykład.

    w takim razie powiedz mi co to jest za kryterium - praca na rzecz szkoly w
    czasie wolnym od zajec? Bo dla mnie to jest jasne pogwalcenie prawa, jakby
    sie nie tlumaczyc

    powtarzam jeszcze raz - takie prace mogly by byc DLA CHETNYCH aby poprawic
    sobie ocene z zachowania ale nie na zasadzie, ze jak sie nie przyjdzie to
    ocena idzie w dol...