  • Data: 2004-10-27 23:51:03
    Temat: Re: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Oct 2004, Andrzej Lawa wrote:

    > + Rodrig Falkenstein wrote:
    > +
    > + > Jak by nie patrzeć niektóre koncepcje Adolfa i społki nie były takie złe...
    > + > Obozy izolacyjne dla recydywistów, obozy pracy... przydałyby się dzisiaj.
    > +
    > + Oskarżenie nie ma więcej pytań... Oskarżony sam się całkowicie pogrążył.

    Wiesz, owych "koncepcji" było więcej. Jakby po kolei je wylistować
    to takich "pogrążonych" dużo by było.

    JKM już kiedyś za podatki oberwał ;) (a co, nieprawda była ;) ?)
    Czas letni to zdaje się też rzeczony "A & co" wdrażał gdzieś
    w czołówce (nie, nie, nie wymyślił. Ale obozów koncentracyjnych
    TEŻ nie wymyślił - wymyślili toto AFAIR Anglicy :>)
    Technologii prawnej polegającą na tym że "posiadacz sprząta nie
    swoje" (chodzi o chodniki i ulice przyległe do posiadłości
    prywatnych) takoż nie wymyślił (po Prusach zdaje się jest)
    tylko wdrażał, a anglosasi chyba nie wiedzą o co chodzi jakby
    chcieć wytłumaczyć ;)
    Nie wiem czy to była wydajność odpowiadająca chinskim próbom
    wytopu w dymarkach (w zeszłym wieku dla jasności) - ale wbrew
    doświadczeniom Agencji Budowy Autorstrad i zapewnieniom że
    taniej się nie da przy owych (JKM :> !) 3-krotnie niższych
    podatkach metodą "łopata-ziemia-powietrze" zbudowano autostrady
    które kończy się rozbierać *dziś*...

    Ludobójstwo i wszystkie pozostałe grzechy nie mogą być podstawą
    do twierdzenia że "jakiekolwiek" powołanie się na "koncepcje"
    oznacza akceptację *całości*. Ani że "częsci" nie były
    skuteczne.

    A akceptację *częsci* owych "koncepcji" masz - na przykład
    w obowiązku odśnieżania miejskiego chodnika...

    pozdrowienia, Gotfryd