  • Data: 2003-01-12 20:12:20
    Temat: Odp: Czy matka ma prawo...?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > no to ja już rozumiem, dlaczego Polacy tak słabo wypadają w twestach na
    > czytanie ze zrozumieniem.

    tylko nie wypal takiego teksu u kuratora jeśli się na niego zdecydujesz
    :-))))

    Przecież ja was NIE pytam, jak mam rozmawiać z moją
    > matką.

    A może i powinnać od tego zacząć ...jesteś młoda i jeszcze nie przeskoczyłaś
    życia ...a wiem ,że obojętnie jakie decyzje złe czy dobre płynące z ust
    rodzica to tylko celem ochrony własnego dziecka ...może tylko inaczej myślą
    ale jeżeli jestes tak bystra jak tu siebie przedstawiasz to nie powinnaś
    mieć kłopotu w dogadywaniu się z ludźmi o innych poglądach...

    Ja to wiem. I wiem też, kiedy rozmowoa z nią nie ma sensu. Za to pytam
    > was, czy ona może mnie mnie przenieść.

    do osiemnastego roku życia może wiele a czy to będzie słuszne to inna sprawa

    A jesli nie, to na co mam sie powołać,
    > aby jej to uniemożliwić?

    jedyny twój ratunek w tej chwili to poproszenie pedagoga lub dyr. czy też
    kuratora sądowego by porozmawiał z mamą ...
    o waznych sprawach odn. dziecka decyduje rodzić...a ta sprawa jest ważna i
    tylko na właściwej drodze można byłoby wydać jakieś stosowne zarządzenia w
    twojej sytuacji jest mało czasu ...marzec już blisko ...

    Sandr a