  • Data: 2003-01-28 16:39:40
    Temat: Odp: Czy jest mozliwosc uzyskania zwrotu pieniedzy ??
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek <l...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b16ad6$ptc$...@s...infinity.net.pl...
    > We wcześniejszym poście przeczytałem że to nie takie łatwe odzyskać
    > nienależnie pobrane alimenty, z czym się w pełni zgadzam :(((.
    > Czy nie spotkam się z poglądem sądu że alimenty zostały
    > skonsumowane i zwrot się nie należy ??

    jeżeli dobrze uzasadnisz załatwienie może skończyć sie pozytywnie dla Ciebie
    ...ale tu nie napisze co między innymi powinno zawierać twoje
    uzasadnienie...

    > Czy chodzi o treść sentencji wyroku (tytułu wykonawczego) ???
    > A powinno być to tam zawarte ??

    do tego typu roszczeń kieruje się sprawę do sądu cywilnego..

    > Czy jest to błąd sądu, bo faktycznie brak takiego zapisu ??

    nie jest to błędem...

    > 1. j.w. czy nie padnie ..... alimenty skonsumowane, zwrot się nie
    należy
    > ??

    są przypadki kiedy pozytywnie jest załawiana sprawa ...

    > 2. Czy, jeśli jeszcze nie otrzymałem wyroku z uzasadnieniem mogę o to
    > wnosić w ew. apelacji ??

    możesz ale nie powiem jak się do tego ustosunkuje sąd odwoławczy...

    Sandra