    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: ALIMENTY
    Date: Tue, 27 Aug 2002 06:35:37 +0200

    Użytkownik Misza <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ake8lb$r5o$...@k...task.gda.pl...
    > obowiązkiem alimentacyjnym, a który wszelkimi sposobami chce sie od niego
    > uwolnić.

    nie może wnosić o uchylenie obowiązku alimentacyjnego w tym konkretnym
    przypadku...

    > Czy ów mężczyzna może się ubiegać
    > o zwolnienie z obowiązku alkimentacyjnego ( 300 zł w skali miesiąca ),

    j.w może jedynie wnosić o zmiane orzeczenia tzn. o obniżenie zasądzonych
    alimentów...ale obowiązek alimentacyjny pozostanie

    i czy
    > jako podstawę swojego roszczenia może przytoczyć fakt iz moja siostra
    > podjęła pracę będącą dla niej i dziecka dodatkowym zródłem utrzymania.

    tak może ten fakt wykorzystać z jednoczesnym wykazaniem swojej sytuacji
    finansowej...

    Czy
    > istnieje granica zarobków, której moja siostra nie powinna przekroczyć
    chcąc
    > zachować uprawnienie swojego dziecka.

    uprawnienia pozostaną ...obowiązek wobec dziecka jest w dalszym ciągu
    jedynie kwota może się zmienić...nie ma granicy w powyższej kwestii...

    Sandra