  • Data: 2008-01-14 05:45:26
    Temat: Odmowa przyjecia mandatu
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wczoraj mialem nie miła sytuacje.
    Szedłem z dziewczyna na rynek na WOSP, po drodze spotkałem kumpli którzy
    spozywali alkohol.I zatrzymałem sie na chwile zeby pogadac,wtedy podjechała
    Policja i zaczela nas spisywac. Wmowili mi ze pilem alkohol z nimi i chcieli
    mi wpisac mandacik,ale go nie przyjałem ponieważ go nie spozywalem(kumple
    przyjeli) Wiec zawiezli mnie na komisariat i sporzadzili wniosek do sadu
    grodzkiego.( Acha wczesniej pilem z dziewczyna wino i alkomat pokazal troche
    ponad 0,7)
    I teraz mam pytanie. Czy sad mi uwierzy ze nie spozywalem z nimi tego
    alkoholu?
    Jestem po studiach wyzszych pedagogicznych i nie bawi mnie spozywanie
    alkoholu w miejscach publicznych.