    From: "Belgrano" <a...@g...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odmowa odszkodowania AC Allanz!!
    Date: Mon, 18 Jul 2005 18:34:08 +0200

    Witam.
    Miałem szkode na Ac wyceniona na 800zł. Allianz odmówi mi jej twierdząć że
    rata za AC wpłyneła na konto dzień po terminie! Niestety obecnie juz nie
    posiadam wpłat, które by mogły udowodnic że zostały zapłacone. szkode
    zgłosiłem przed koncem polisy AC i juz nowa poszła z 1 szkodą czyli
    zapłaciłem wyzsza składke. Teraz mam pytanie czy moga odmówic mi
    odszkodowania z Ac jeśli zawarłem z kontynuacja nowa polisę AC, rozumiem ze
    uznali starą!! Co moge zrobic i na czym się oprzec? Czy jesli nie uznadza
    odwolania i stwierdza że polisy AC nie było bo rata II była dzien później,
    rozumiem przez to że nie została zawarta dalej polisa i moge domagac się
    zwrotu II raty, bo przeciez nie miałem ochrony AC jak się okazało bo
    odmówili wypłaty odszkodowania. Co moge zrobic i gdzie szukac pomocy w tej
    sprawie, czy serwis konsumentów zajmuje się takimi rzeczami??
    Dziekuje z rady.

    --
    Belgrano
    Piotr Jan Piguła