eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdkręcenie błędu › Odkręcenie błędu
  • Data: 2006-08-24 11:35:01
    Temat: Odkręcenie błędu
    Od: "Tomasz Kociszewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam następujący problem.
    Poprzedni właściciel mojego mieszkania popełnił błąd w adresie. Dopisał do
    adresu "b", wobec czego adres to 46b/30. Poprzedni właściciel nie miał
    takiego oznaczenia na przydziale lokalowym, a chyba nawet nie był tam
    zameldowany. Spóldzielnia do swoich rozliczeń oznaczała tak klatkę schodową,
    ale faktycznie takiego adresu nie ma. Błąd wynikał prawdopodobnie z tego
    nieszczęsnego oznaczenia klatki schodowej (które zresztą zniknęło po jakimś
    czasie, zastąpione nowym, bez tego nieszczęsnego "b").
    Niemniej adres powinien wyglądać tak: 46/30.

    Mieszkanie mam 10 lat, a o istnieniu błędu dowiedziałem się jakieś 2-3 lata
    temu.

    Na marginesie: USC nie sprawdził czy taki lokal istnieje i zameldował mnie
    pod adresem, którego być nie powinno. Moja małżonka meldowana lat temu
    niespełna 2 ma już meldunek z prawidłowym adresem. Mieszkamy w tym samym
    mieszkaniu, a adresy mamy różne. Co więcej należeliśmy też do 2 różnych
    urzędów skarbowych :)

    Zostałem poproszony przez spółdzielnię o wyprostowanie sytuacji.
    I tu moje pytanie (a właściwie pytania):
    Do kogo mam się zwrócić o odkręcenie tego?
    Czy mam zmieniać akt notarialny? (Z poprzednim właścicielem zupełnie nie mam
    kontaktu).
    Sprawa dowodu osobistego jest nieistotna bo i tak zmieniam adres, ale lokal
    zostanie w moim posiadaniu.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1