  • Data: 2011-08-23 08:18:23
    Temat: Oddanie niedokończonego mieszkania
    Od: Xemun <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Nabyłem mieszkanie od Dewelopera, miszkanie odebrałem 5go sierpnia
    mimo ciągle trwającej budowy, niedokończone balkony, niedziałające
    windy itd. Teraz na dodatek do tego wszystkiego deweloper stwierdził,
    że w mieszkaniu powinna być dodatkowa wentylacja i zamierzają
    zmniejszyć już i tak niewielką łązienkę (która już jest w trakcie
    wykańczania) i tam dobudować komin.
    Czy jako nabywcy przysługuje mi jakieś odszkodowanie w takiej
    sytuacji ? Przecież brak drugiego komina to dość duże uchybienie w
    pracach budowlanych.
    Tak w ogóle to ten deweloper to jakaś porażka podczas obmiaru
    mieszkanie "okazało się" teoretycznie o ponad 2 metry większe i
    musiałem dopłacać, a gdy zmierzyłem sam to jest o 2 mniejsze w
    stosunku do planu, czyli o 4 mniejsze niż zapłaciłem, teraz czekam na
    obmiar komisyjny.