  • Data: 2008-03-31 21:25:15
    Temat: Ochrona danych osobowych - co mi grozi?
    Od: kalin <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, sprawa wyglada tak:
    pracuje u jednego z operatorow kom. Wchodzilem na konto kolesia ktory
    odbil mi laske. Wchodzilem na to konto w celu sprawdzenia czy pisze do
    niej - jej nr i tak przeciez znalem. Zadnych zmian nie dokonywalem ani
    tez nikomu nie udostepnialem zadnych danych. Poprostu interesowalo mnie
    czy pisze pod dany nr. Koles domyslil sie ze mam dostep do jego konta i
    zglosil to do operatora. Dzisiaj w pracy zaprosili mnie na rozmowe,
    pokazali moje logowania na jego konto. Ja sie przyznalem i napisalem
    stosowne oswiadczenie.
    Z pracy pewnie wylece, ale z tego co wiem koles zglosil tez ten fakt do
    prokuratury - co mi moze grozic?