  • Data: 2005-10-18 12:39:47
    Temat: Ochrona danych osobowych....
    Od: Jerzy Junkiewicz <j...@o...wytnij.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem, moja dziewczyna ma za parę miesięcy studniówkę i
    poproszono ich aby sporządzili listę osób towarzyszących ( to jest ok
    myślę), ale na tej liście mają także znaleść się adresy
    zamieszkania....Czy tutaj nie jest łamana ustawa o ochronie danych
    osobowych ?

    Nie chcę podawać adresu, bo skąd mam wiedzieć czy szkoła potem nie
    odsprzeda listy jakiejś firmie telemarketingowej.....

    Czy mogę odmówić podania adresu tłumacząc się Ochroną Danych Osobowych ?