  • Data: 2005-10-18 18:49:29
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dj3f30$k7k$1@news.wp.pl...

    > Ta szkoła coś kombinuje. Rok temu miałem studniówkę i ani na
    studniówce
    > mojej osoby towarzyszącej, ani na mojej studniówce nic nie trzeba
    było
    > podawać. :>

    Co roku ktoś inny organizuje studniówkę. Zresztą nie wiem jak jest
    teraz, ale za moich czasów, to nie szkoła organizowała studniówkę a
    uczniowie i ich rodzice. Nie wykluczone, że to nie szkoła kombinuje,
    ale ktoś z komitetu organizacyjnego. Zresztą być może całkiem
    niewinnie postanowili zaproszenia powysyłać do domów i po to im
    adresy.