  • Data: 2008-04-07 17:47:04
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 08:41:29 +0200, szerszen napisał(a):

    > cos wasc przesadzasz,

    dużo poruszam się po mieście środkami komunikacji zbiorowej i obserwuję, że
    jak jedzie karetka i jest korek to wyje, szczególnie prywatne karetki, nie
    przypominam sobie prywatnej karetki jadącej bez sygnału...

    u mnie pod oknem 1 / 2 razy dziennie przejeżdża "krew" i tu nie mam nic
    przeciwko

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net