  • Data: 2008-04-05 13:28:41
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    m5c pisze:
    > Policjant zwracając się do kierującego powinien się regulaminowo
    > przedstawić. No więc związki z policją tych gości są mocno wątpliwe.

    Tak, super - dajmy na to, że jakiś kryminalny dostał wezwanie i ktoś go
    nie chce przepuścić bo wygląda na dresa. Kogoś mają zabić w tym
    momencie, bo policjant musi wyjść z auta, grzecznie się przedstawić,
    wypisać przepisowo mandacik, czy pouczyć i pojechać do zakładu
    pogrzebowego...

    Oczywiście sytuacja czysto teoretyczna i wręcz filmowa. Ja po prostu
    jestem zdania (zgodnego z prawem w sumie), że to nie mnie (kierowcy)
    jest dane oceniać, czy ktoś się uprzywilejował na drodze legalnie, czy
    też nie. Jeśli miałbym wątpliwości - mógłbym zgłosić to w odpowiedniej
    jednostce policji, a ta by sprawę wyjaśniła (szczególnie, że skoro był
    to jakiś korek, to i droga ruchliwa - a na takich zazwyczaj jest
    monitoring miejski, więc łatwo sobie mogą sprawdzić, czy coś migało na
    niebiesko o 16.13 na jakiejś ulicy)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista