  • Data: 2010-08-05 12:28:44
    Temat: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-08-2010 23:02, Kris pisze:
    > od czasu do czasu przyjezdza kurier DHL i zaczyna sie klotnia

    Radzę unikać DHLa. Jeżeli ktoś nie zna definicji słowa 'obszczymury' to
    wystarczy spojrzeć na tą firmę.
    Kurier "próbował doręczyć" paczkę do prywatnego mieszkania o 11:30 i o
    15:15 tego samego dnia, po czym bez dalszych ceregieli paczka wróciła do
    nadawcy - do Niemiec.
    Mieli podany numer komórki, ale oni nie dzwonią, bo nie (bo kurierzy nie
    mają służbowych telefonów podobno).

    To się nazywa profesjonalizm.

    Niestety, nie ma w Polsce firmy kurierskiej która na przyzwoitym
    poziomie dostarczałaby przesyłki niefirmowe - do ludzi którzy pracują i
    są w domu po 17, 18.
    Kiedyś przesyłkę z oznaczeniem dostawy po godz. 17 kurier przyniósł o
    16:30, pocałował klamkę i dzwoni do mnie z pretensją, że mnie nie ma. Bo
    on już skończył i nie będzie pół godziny czekał jak mu tylko ta paczka
    została i "co za różnica pół godziny w te czy we wte".
    Koniec końców zaczekał 15 minut, aż do domu dotrę.
    A dostawa po 17 była dodatkowo płatna, żadna tam łaska.
    Nie pamiętam jaka to był firma, ale że zadzwonił, wiec raczej nie DHL.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813