  • Data: 2007-06-26 10:51:24
    Temat: OC w dwóch firmach
    Od: Hanss <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprowadziłem sobie samochód, w dniu rejestracji w Polsce opłaciłem OC
    w Hestii (płatność w 4 ratach, umowa na rok). Jednak na drugi po
    zastanowieniu się zdecydowałem się podpisać umowę przez Internet na
    AC, a ponieważ składka była taka sama przy AC+OC, kupiłem w pakiecie AC
    +OC. Czy z tego powodu (OC w 2 firmach) mogą być jakieś problemy ?
    Kolejnej raty w Hestii już nie zamierzam płacić, z tego co się
    zorientowałem nic mi ztego powodu nie grozi (OC w drugiej firmie,
    szkód w Hestii zgłaszał nie będę), po prostu nie będę miał
    przedłużonej umowy na kolejny rok.

    Dzięki za odpowiedzi.