  • 1. Data: 2007-06-26 10:51:24
    Temat: OC w dwóch firmach
    Od: Hanss <h...@w...pl>

    Sprowadziłem sobie samochód, w dniu rejestracji w Polsce opłaciłem OC
    w Hestii (płatność w 4 ratach, umowa na rok). Jednak na drugi po
    zastanowieniu się zdecydowałem się podpisać umowę przez Internet na
    AC, a ponieważ składka była taka sama przy AC+OC, kupiłem w pakiecie AC
    +OC. Czy z tego powodu (OC w 2 firmach) mogą być jakieś problemy ?
    Kolejnej raty w Hestii już nie zamierzam płacić, z tego co się
    zorientowałem nic mi ztego powodu nie grozi (OC w drugiej firmie,
    szkód w Hestii zgłaszał nie będę), po prostu nie będę miał
    przedłużonej umowy na kolejny rok.

    Dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-06-26 10:56:43
    Temat: Re: OC w dwóch firmach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hanss" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Nie. Możesz mieć nawet w 10. I tak jedno odszkodowanie ewentualny
    zainteresowany dostanie.

  • 3. Data: 2007-06-26 11:01:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > zorientowałem nic mi ztego powodu nie grozi (OC w drugiej firmie,
    > szkód w Hestii zgłaszał nie będę), po prostu nie będę miał

    nie badz taki pewien, nie bedziesz mial przedluzonej umowy jak im
    wypowiesz najdalej na dzien przed koncem o ile mnie pamiec nie myli, bo
    inaczej to oni przedluza ci automatycznie i po kaske sami sie upomna

  • 4. Data: 2007-06-26 15:14:38
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Hanss pisze:

> [...]
    > AC, a ponieważ składka była taka sama przy AC+OC, kupiłem w pakiecie AC
    > +OC. Czy z tego powodu (OC w 2 firmach) mogą być jakieś problemy ?

    Możesz mieć tyle OC, ile chcesz. Po prostu będziesz więcej płacił :)

> [...]
    > zorientowałem nic mi ztego powodu nie grozi (OC w drugiej firmie,
    > szkód w Hestii zgłaszał nie będę), po prostu nie będę miał

    Zawarcie drugiej umowy nie oznacza wypowiedzenia pierwszej. Tak więc
    nie zdziw się, gdy któregoś dnia otrzymasz wezwanie do zapłaty. Udaj się
    do pierwszego ubezpieczyciela z nową polisą i po prostu wypowiedz umowę.

    W skrajnym wypadku (lecz całkiem prawdopodobnym) może się zdarzyć, że
    po upływie ważności polisy Hestia przedłuży ją na następny okres.
    Jednocześnie będzie Cię ścigać za niezapłacone raty, jak znam życie
    ściganie to będzie skuteczne. Ubezpieczalnie zmuszone w dużym stopniu
    przepisami do ubezpieczania samochodów starają się skutecznie egzekwować
    należności. Kiedyś po prostu dostaniesz z sądu nakaz zapłaty...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio