  • Data: 2005-09-13 13:11:37
    Temat: OC-Policja-Kolicja
    Od: "t" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem kolizje drogową wystepuje jako pokrzywdzony ,
    wezwałem policje stwierdzili wine drugiego kierowcy i on
    przyjął mandat .I oczywiscie rutynowa kontrola mojego OC
    i okazało się że agent zle wipisał kwit mojego ubezpieczenia .
    Jest to wznowienie polisy w dosc znanej firmie na kwitariuszu
    wpłaty nie ma numeru polisy i daty zakonczenia polisy.
    Przy normalnej kontroli drogowej nie było nigdy problemów ,zawsze
    mialem starą polise razem z tym kwitem. Teraz oczywiscie samochód]
    pojechał na parking policyjny , musze przyniesc poprawną polise i pokryc
    koszty parkingu i holowania. W centrali firmy gdzie wipisano kopie polisy
    poinformowano mnie że winy jest ten agent co wipisal wznowienie , co do
    pokrycia strat to nie mogą za niego odpowiedać i sam musze to załatwic.
    Jakie jest wasz opinia ? W jakie są realne mozliwosci odzyskania pieniedzy ?