  • Data: 2005-09-14 16:33:27
    Temat: Re: OC-Policja-Kolicja
    Od: "T" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iedzy

    > Ty chcesz chyba odzyskać samochód z parkingu policyjnego ? Kto ci
    > powiedział, że musisz pokrywać koszty holowania i parkowania ?

    Samochod Już odebrałem i zapłaciłem 156 zł za holowanie i 24 zl
    za parking, wolalem odebrać bo znając naszą rzeczywistosc to winny
    pewnie sie nie znajdzie . Policja i Firma ubezpieczeniowa wskazuje
    agenta ktory wypisał zle tą polise .Gdy bede rozmawiał z agentem
    to pewnie powie że mogę pozwać go do sądu ale bedzie wiedział że tego
    nie zrobie za 180 zł bo to nie ma sensu , i pewno też podstawy prawnej
    bo niby jakiej ? A ostatnio przyslał do mnie reklame swojej agencji bo
    wie że za tydzien kończy się ta umowa oc i musze mieć kontynłacje lub
    wybrać inną firme.

    Ty zamawiałeś
    > taką usługę ?
    > Nie, więc niech płaci ten kto zamawiał.
    Policja nie żartuj , predzej kwota za parking przerosła by wartosc
    auta niz policja zapłaci za parking , a tak na marginesie to jak
    zwykle policjanci popisali się swoją intelicencją , gosc nie ma
    polisy oc i sam wzywa policje na miejsce kolizji bardzo logiczne :)

    pozd,