  • Data: 2002-11-19 13:04:33
    Temat: OC-25lat
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W maju tego roku ukończyłem 25lat i ubezpieczenie
    OC kończy się 24grudnia 2002. Czy pomimo tego
    że tylko 7 dni zostanie do końca roku to obowiązauje
    mnie odpłatność składki za cały rok o 25% wyższa
    czyli stawka przed 25 rokiem życia. Wiem że prawnie
    jest to regulowane rocznikowo a nie faktyczną datą ukończenia
    25lat, ale czy nie ma jakiś przepisów regulujących
    takie sytułacjie jeżeli to jest tylko kwestia pojedyńczych dni
    do przejścia na niższy "pułap" składkowy??
    Z góry dziękuję za wszelkie porady.

    Pozdrawiam

    Darek