  • Data: 2002-11-19 14:47:14
    Temat: Re: OC-25lat
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ardgql$e3h$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Była niedawno dyskusja na ten temat. Poszukaj szczegółów w archiwum.
    Generalnie każdy zakład ubezpieczeń może sam ustalać zasady sfojej taryfy (z
    niejakimi ograniczeniami, ale te nie mają tutaj znaczenia). Ty możesz albo
    te warunki przyjąć, albo udać się do innego ubezpieczyciela - wtedy pamiętaj
    jednak o wypowiedzeniu umowy OC na przynajmniej jeden dzień przed jej
    wygaśnięciem.

    Pzdr
    Brodek

    --