eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy › Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newshu
    b.sdsu.edu!postnews.google.com!e9g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Date: Thu, 23 Aug 2007 12:35:47 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.199.219.83
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1187897748 27208 127.0.0.1 (23 Aug 2007 19:35:48 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 19:35:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6)
    Gecko/20070725 Firefox/2.0.0.6,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 ru2.gwarnet.com:8080 (squid/2.6.STABLE5)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e9g2000prf.googlegroups.com; posting-host=213.199.219.83;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482254
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa wyglada tak:
    Kupilem TV, zepsul mi sie, oddalem go do serwisu dosc szybko wrocil do
    mnie i wszystko bylo ok. W ostatnich dniach zepsulo sie dokladnie to
    samo. Stwierdzilem ze za takie pieniadze nie mam zamiaru trzymac w
    domu sprzetu ktory sie psuje ciagle. Poszedlem do sklepu gdzie go
    kupilem i powiedzialem w swojej naiwnosci ze chce nowy TV, Pani
    grzecznie wypelnila wszystkie papiery i powiedziala ze w ciagu 14 dni
    otrzyma Pan sprzet. Nie minal termin jeszcze i poszedlem do sklepu i
    powiedziano mi ze TV jest naprawiony. Odpowiedzialem ze przeciez
    chcialem nowy i nie mozecie sobie od tak naprawic go(powolalem sie na
    niezgodnosc z umowa). Ona powiedziala ze TV zostal wyslany do serwisu
    i powinienem jasno okreslic ze interesuje mnie nie zgodnosc z umowa,
    bo inaczej TV wysylany jest do serwisu. W koncu stanelo na tym ze
    wypelnilismy formularz niezgodnosci z umowa i Pani powiedziala ze w
    ciagu 14 dni dostane polecony z odpowiedzia(wiem ze maja 14 dni na
    odpowiedz, a potem to juz sie zobaczy ;). I wreszcie moj problem/
    nieproblem jest taki. Za pierwszym razem jak oddawalem Tv do sklepu
    Pani zapisala moje dane ale niepełne tzn nie ma tam nr domu i
    mieszkania. W prawie jest napisane ze jesli sprzedawca nieustosunkuje
    sie do moich ządan w ciagu ww terminu to znaczy ze je uznaje. Rozumiem
    ze nie majac mojego adresu nie wysla listu w terminie? Czy rozmowa
    telefoniczna jest tez takim powiadomieniem? Czy musi byc ono na
    papierze? No chyba ze zdobeda moj adres. Zastanawiam sie nad tym bo
    boje sie ze po prostu nie uznaja moich zadan bo "cos" znowu wyniknie,
    a nie otrzymanie listu bylo by dobrym rozwiazaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1