  • 1. Data: 2005-10-08 20:53:35
    Temat: Komornik a czynsz...
    Od: "Wan" <w...@p...onet.pl>

    Witam ponownie

    Mam teraz inny problem...
    Wlascicielem budynku w ktorym jest moje mieszkanie jest osoba prywatna... ktora
    ma cala fure dlugow - w zwiazku z tym komornik zajal czynsze aby pokrywac z
    niego zobowiazania wlasciciela nieuchomosci
    i teraz pojawia mi sie pytanie - czy wlasciciel (ten zadluzony) moze w dowolny
    sposob ksztaltowac wysokosc czynszu (do jakiegos tam procenta - bodajze 3%
    kwoty odtworzeniowej) aby jak najszybciej splacac dlugi u komornika? albo
    obnizyc czynsze bo ma komornika w d... Czy jest to jakos regulowane ze gdy
    komornik zajmuje czynsz to wlasciciel traci nad czynszami kontrole?

    Pozdrawiam
    Wan

  • 2. Data: 2005-10-09 10:54:30
    Temat: Re: Komornik a czynsz...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze gdy
    > komornik zajmuje czynsz to wlasciciel traci nad czynszami kontrole?

    Nie wiem jak jest z podwyzszaniem, ale obnizyc do zera na pewno moze.

    marekz

  • 3. Data: 2005-10-11 12:42:43
    Od: w...@p...onet.pl

    > Nie wiem jak jest z podwyzszaniem, ale obnizyc do zera na pewno moze.
    >
    > marekz

    Bardziej jednak mnie obchodzi czy moze podwyzszyc... do jakiejs sumy ktora mu
    szybciej zalatwi komornika...