eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Niezgodność towaru z umową
  • Data: 2004-06-30 11:47:45
    Temat: Niezgodność towaru z umową
    Od: "KiTTy" <D...@P...kr> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wczorajszym w pewnej ogólnopolskiej sieci sklepów zakupiła odkurzacz
    marki XXX. Po przyniesieniu w/w sprzętu do domu okazało się iż urządzenie
    traci moc a tym samym nie nadaje się do czynności do której było
    przeznaczone. Zaraz po stwierdzeniu tego odniosłam go ( nie demontując do
    sprzedawcy ) w celu wymiany na inny sprawny model tej samej firmy albo
    wymiany na droższy ( za dopłatą ). Serwis kategorycznie odmówił mi tego.
    Wezwana kierowniczka działu podtrzymała decyzje a nawet wydała pismo.

    Co w tej sytuacji mam robić ?

    Zanieść sprzęt do serwisu firmy XXX ?

    reklamować dalej w tym sklepie powołując się na niezgodność towaru ?



    Mam uzasadnione obawy, iż reklamowanie towaru będzie skutkować tylko
    stwierdzaniem przez sprzedawcę "sprawności" sprzętu i wydłużaniem
    przetrzymywania go w sklepie ( a nawet jego uszkodzenia mechanicznego przez
    sprzed w celu uniknięcia naprawy/wymiany ).



    Czy mogę w świetle prawa wykonać zdjęcia towaru i domagać się wydania go po
    naprawie w stanie niepogorszonym ( stanie oczywiście wizualnym )



    Proszę o radę w zaistniałej sytuacji i przepraszam szanownych grupowiczów za
    być może niezbyt składne sformułowanie problemu



    KiTTy




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1