  • Data: 2004-06-30 12:10:45
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co w tej sytuacji mam robić ?

    skontaktowac sie z nimi
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    albo z nimi:
    http://www.giih.gov.pl/index.htm

    ja mam przypadek odmowy reklamacji monitora
    skontaktowalem sie z PIH w w moim miescie telefonicznie...
    poradzili odwolac sie jesczse od odmowy reklamacji
    i w razie podtrzymania tekiej odmowy skontaktowac sie jeszcze raz z PIH
    wtedy oni wzywają obie strony w celu ugodowego wyjasnienia sprawy...
    jesli takiej ugody nie ma jest powolywany sąd konsumencki a tam rzeczoznawca
    wydaje już wiąrzącą opinie....
    i z tego co wiem to wszystko za darmo :)

    pozdrawiam....