    From: "Jarek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezapłacone faktury i zagranie na nosie...
    Date: Tue, 7 Aug 2007 21:11:35 +0200

    Założmy ze jakaś firma oskarża mnie o to że nie zapłaciłem faktury na kilka
    tyś zł za wykonane usługi, ja oczywiście to zrobiłem ale w w/w molochu maja
    totalny bałagan i zapłaconej faktury nie potrafią odnależc lub ją zgubili. W
    tym wypadku oczywiście firma twierdzi że ja nie zapłaciłem za usługę i żada
    wpłaty należności. Kiedy oświadczam, że oczywiście wcześniej już zapłaciłem
    firma chce abym okazał im potwierdzenie(kopie mojej faktury).Tutaj zaczyna
    się moje pytanie...

    Czy mogę odmówić okażania tejże kopii lub stwierdzić że np zgubiłem?
    Gdy sprawa trafi do sądu ja na pierwszej rozprawie oświadczyłbym, że
    złośliwie nie okazałem tejże kopii ponieważ chciałem za bałaganiarstwo i
    nieodpowiedzialność narazić owa firmę na koszty po czym okazałbym fakturę.

    Czy mógłbym coś takiego zrobić , bez negatywnych dla mnie konsenwencji?