  • 21. Data: 2012-08-12 17:27:40
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2012 16:47, Uni pisze:

    > Mieszkam i pracuję w jukeju :) - w Polsce tylko taki dochód mam jak to
    > mieszkanie. A teraz ten gość wygenerował mi takie koszty samego

    Rozliczony?

    > przyjazdu - przylatuję 20. bm - jak chcesz zobaczyć jakie to koszty
    > nawet "tanimi" liniami lotniczymi to wystarczy ze znajdziesz jedną z
    > nich np Ryanair lub Wizzair - wylot z East Midlands Airport do W-wy
    > i sam zobaczysz ile usuwanie karaluchów mnie będzie kosztować - tylko w
    > jedną stronę o powrocie nie wspominając. Całość koronują rachunki za
    > mieszkanie do spółdzielni, za gaz /za 11 mies. bo tyle mieszkał/ i
    > koszty dezynsekcji.

    Nawet jakbyś prowadził pełną księgowość, to mocno wątpię, żeby ten
    przylot dało się wpisać w koszta tego wynajmu.

    Podsumowując:

    1. jakąś umowę miałeś, ale za chiny ludowe nie udowodnisz jaką konkretnie

    2. nie masz dowodu na to, że te karaluchy pojawiły się najpierw w tym
    wynajmowanym mieszkaniu i to z winy lokatora - poza tym jak sam
    przyznałeś kontrola stanu technicznego sanitarnego całego budynku to
    "broszka" i koszt zarządcy

    3. masz bałagan podatkowy

    Jak pójdziesz z tym do sądu, to dobrze będzie, jeśli fiskus nie zrobi ci
    kontroli i nie zapłacisz żadnych grzywien za ukrywanie dochodów.

  • 22. Data: 2012-08-12 17:45:29
    Od: Uni <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-12 16:27, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Jak pójdziesz z tym do sądu, to dobrze będzie, jeśli fiskus nie zrobi ci
    > kontroli i nie zapłacisz żadnych grzywien za ukrywanie dochodów.

    Nie chcę księgować tego przylotu, pokazać tylko chciałem jak materialnie
    to widać ode mnie. Co dochodów - to są ujemne jak dotąd, a jeszcze
    remontu nie zrobiłem i z robactwem też już problem - nie tylko u mnie
    ale i u sąsiadów. Widzę że w Polsce dla złodziei i oszustów jest Dolce
    Vita, prawo całym sercem za nimi stoi.

  • 23. Data: 2012-08-12 17:46:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Uni wrote:
    > Przecież się nie mądrzę - po poradę do was tu na grupę przyszedłem tylko.

    wiec dostales odpowiedz juz kilka razy.
    nic nie mozesz. posprzataj pozamiataj i siedz cicho.

    ale ty probujesz udowonic ,ze to ty masz racje. Stad taki odzew.

  • 24. Data: 2012-08-12 18:01:53
    Od: Uni <c...@g...pl>

    Ok - widzę że "najemca" może świadków przyprowadzić którzy mnie nie
    widzieli nawet i ich zdanie będzie tak samo ważne jak moich świadków
    którzy byli przy wszystkim.

    Viva złodzieje i oszuści. Oto Polska właśnie.
    Temat do zamknięcia.

  • 25. Data: 2012-08-12 18:06:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-12 18:01, Uni pisze:

    > Viva złodzieje i oszuści. Oto Polska właśnie.

    A jasne, że oszuści. Nawet wynajmujący nie chcą dawać umowy, a czynsz
    sobie biorą "do kieszeni" :)

    > Temat do zamknięcia.

    Och, takiś światowy, a nie wiesz co to usenet :)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2012-08-12 18:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2012 17:45, Uni pisze:

    > Nie chcę księgować tego przylotu, pokazać tylko chciałem jak materialnie
    > to widać ode mnie.

    A co to kogo obchodzi? W szczególności urząd skarbowy?

    > Co dochodów - to są ujemne jak dotąd, a jeszcze

    To ty tak twierdzisz.

    > remontu nie zrobiłem i z robactwem też już problem - nie tylko u mnie
    > ale i u sąsiadów. Widzę że w Polsce dla złodziei i oszustów jest Dolce
    > Vita, prawo całym sercem za nimi stoi.

    Póki co to ty okradasz i oszukujesz skarb państwa.

  • 27. Data: 2012-08-12 18:22:45
    Od: Uni <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-12 17:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co to ty okradasz i oszukujesz skarb państwa.

    daj spokój, napisałeś teraz jak typowy prawnik, czyli czarne
    jest białe, niestety ja nie jestem tak modny i nie kroczę
    raźnie z modą, u mnie czarne pozostało czarnym, a białe białym.
    Zamykamy temat bo wyczerpany.

  • 28. Data: 2012-08-12 18:33:18
    Od: <1...@1...invalid>

    witek w <news:k07tes$ho$2@inews.gazeta.pl>:

    > a ja mam dziesieciu swiadkow, ze nie bylo zadnej umopwy najmu tylko
    > uzyczenia.

    Oczywiście zapłaciłeś podatek od otrzymanego do bezpłatnego użytkowania
    lokalu...

    > kiedy wreszcie zrozumiesz, ze mozesz sobie swiadkow schowac do d..

    US zapewne nie będzie miał zastrzeżeń, do wydania decyzji wystarczy mu
    oświadczenie jak wyżej.

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2012-08-12 19:17:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2012 18:22, Uni pisze:

    > daj spokój, napisałeś teraz jak typowy prawnik, czyli czarne

    Dziecko... Pytałeś o poradę prawną do ewentualnej sprawy sądowej... Może
    się łaskawie zdecyduj, czego tak na prawdę chcesz? Porady _prawnej_, czy
    sceny dla swoich fochów, histerii i rozdzierania szat?

    > jest białe, niestety ja nie jestem tak modny i nie kroczę
    > raźnie z modą, u mnie czarne pozostało czarnym, a białe białym.

    Nie, ty kroczysz raźnie starą modą "Moja racja jest najmojsza! I biada
    tym, co mi błędy wytykają!".

    Dziecinnie tupiesz nóżką i domagasz się, żeby rzeczywistość dostosowała
    się do ciebie. A nie ma tak.

    Jak nie umiesz wynajmować mieszkania, to może się tym lepiej nie zajmuj,
    hmm?

  • 30. Data: 2012-08-12 20:02:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uni wrote:

    > Viva złodzieje i oszuści. Oto Polska właśnie.

    No tak. Inni to mają być uczciwi, mnie to nie dotyczy.
    A wracając do pytania.
    Zasądzić to sobie możesz, ale szans nie masz żadnych.
    Dodatkowo "odkopią się" sprawy podatkowe.
    Ja już pomijam kwestie związane z tym wynajmem.
    Obawiam się, nie dopełniłeś wielu innych obowiązków,
    bo Twoja orientacja w podatkach jest zerowa
    W ogóle nawet nie wiadomo gdzie rozliczasz się z PIT?
    Może podatkowo jesteś w PL, ale o tym nie wiesz i zalegasz
    już PIT z odsetkami i kary za brak deklaracji?