  • 31. Data: 2012-08-12 21:16:59
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Uni <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-12 19:02, cef pisze:

    > Może podatkowo jesteś w PL, ale o tym nie wiesz i zalegasz
    > już PIT z odsetkami i kary za brak deklaracji?

    Nie , nie zalegam, w Jukeju jestem 7 lat i po takich tematach
    to raczej nie chcę wracać już do kraju. Może na jakieś rodzinne
    uroczystości o ile wcześniej mieszkania mi nie zabiorą z
    tytułu braku opłat czynszowych - to nie jest własnościowe -
    jeśli się takie pojawią, w RP wyrzucają na bruk jak śmieci - czego tutaj
    się nie uświadczy..., .

  • 32. Data: 2012-08-12 21:35:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-12, Uni <c...@g...pl> wrote:

    [...]

    > jeśli się takie pojawią, w RP wyrzucają na bruk jak śmieci - czego tutaj
    > się nie uświadczy..., .

    Może nie twórz więc legend, skoro Cię tu nie ma?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2012-08-12 21:37:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1...@1...invalid wrote:

    > Oczywiście zapłaciłeś podatek od otrzymanego do bezpłatnego użytkowania
    > lokalu...

    oczywiscie.
    oto dokumenty.
    jak bede chcial kogos wrobic to bede to robil z glową.

    > US zapewne nie będzie miał zastrzeżeń, do wydania decyzji wystarczy mu
    > oświadczenie jak wyżej.

    calkowicie sie z tobą zgadzam.

  • 34. Data: 2012-08-12 21:37:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uni wrote:

    > Nie , nie zalegam, w Jukeju jestem 7 lat

    To akurat nic nie znaczy.
    (skoro np przywołujesz kwotę wolną)
    Może po prostu nie wiesz?

  • 35. Data: 2012-08-12 21:38:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Uni wrote:

    > Nie , nie zalegam, w Jukeju jestem 7 lat

    oczywiscie nie zapomniales dochodow z Polski wykazac w zeznaniu w UK?

  • 36. Data: 2012-08-13 06:13:48
    Od: Uni <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-12 20:38, witek pisze:

    > oczywiscie nie zapomniales dochodow z Polski wykazac w zeznaniu w UK?

    Nie zapominam, nawet dostęp do mojego konta mają przez net.
    Czuję przez skórę,że jak by ten mój najemca pisał tu
    równolegle posty do moich, to by niezły poklask dostał.

  • 37. Data: 2012-08-13 06:37:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uni wrote:
    > Ok - widzę że "najemca" może świadków przyprowadzić którzy mnie nie
    > widzieli nawet i ich zdanie będzie tak samo ważne jak moich świadków
    > którzy byli przy wszystkim.
    >
    > Viva złodzieje i oszuści.

    no masz rację :)

    w końcu ty też nie chciałeś płacić podatków i dlatego zawarłeś umowę na gębę
    zamiast pisemnej :)

  • 38. Data: 2012-08-13 06:39:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uni wrote:

    > Nie zapominam, nawet dostęp do mojego konta mają przez net.
    > Czuję przez skórę,że jak by ten mój najemca pisał tu
    > równolegle posty do moich, to by niezły poklask dostał.

    całkiem możliwe... bo jego historia mogła by być całkiem inna od twojej i
    równie warta zaufania :)

  • 39. Data: 2012-08-13 07:47:16
    Od: Uni <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-13 05:37, Marek Dyjor pisze:

    > no masz rację :)
    >
    > w końcu ty też nie chciałeś płacić podatków i dlatego zawarłeś umowę na
    > gębę zamiast pisemnej :)

    Czemu mnie tak określasz - już napisałem wcześniej - jestem
    na tym najmie na minusie, a podatek jest od zysku/dochodu.

  • 40. Data: 2012-08-13 08:44:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uni wrote:

    > Czemu mnie tak określasz - już napisałem wcześniej - jestem
    > na tym najmie na minusie, a podatek jest od zysku/dochodu.

    A jak Ty to wyliczasz, jeśli unikasz prowadzenia ewidencji?