    From: "basic76" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieruchomosci
    Date: 23 Aug 2007 13:35:44 +0200

    Witam Panstwa :)

    jestem wlascicielka mieszkania spoldzielczego. Moja mama jest glownym
    lokatorem mieszkania w kamienicy na starowce. Podobno, wedlug przepisow, po
    jej smierci nie bede miala prawa do tego mieszkania, bo nie moge byc
    posiadaczem dwoch nieruchomosci. Czy jest jakas mozliwosc, aby zatrzymac oba
    mieszkania? A jesli nie da sie obu, to chociaz to na Starym Miescie.
    Zastanawialam sie nad 'sprzedaza' mojego lokalu w bloku komus znajomemu, ale
    szczerze powiedziawszy, nie chcialabym angazowac w sprawe rodzinna osob
    trzecich.

    Mam nadzieje, ze ta skrocona wersja sprawy pozwoli na to, ze udziela mi
    Panstwo cennych wskazowek i rad.

    Z powazaniem,
    Barbara