  • Data: 2007-08-23 14:11:06
    Temat: Re: Nieruchomosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    basic76 wrote:
    > Witam Panstwa :)
    >
    > jestem wlascicielka mieszkania spoldzielczego. Moja mama jest glownym

    Nie, nie jesteś. Nie można być właścicielem mieszkania spółdzielczego.
    Możesz mieć najwyżej spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.

    > lokatorem mieszkania w kamienicy na starowce. Podobno, wedlug przepisow, po
    > jej smierci nie bede miala prawa do tego mieszkania, bo nie moge byc
    > posiadaczem dwoch nieruchomosci. Czy jest jakas mozliwosc, aby zatrzymac oba

    Pewnie, że nie można. A za posiadanie dwóch samochodów to z miejsca
    burżuja rozstrzeliwują ;->

    [ciach]

    > Mam nadzieje, ze ta skrocona wersja sprawy pozwoli na to, ze udziela mi
    > Panstwo cennych wskazowek i rad.

    Zbyt skrócona. Podstawowe pytanie: jak wygląda tytuł prawny do tego
    mieszkania w kamienicy? Bo jak to jest np. jakiś lokal socjalny od gminy
    to na pewno nie oddadzą go komuś, kto ma własne mieszkanie.