  • Data: 2007-08-24 07:17:46
    Temat: Re: Nieruchomosci
    Od: "basic" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dziekuje serdecznie za madre i precyzyjne, acz lekko sarkastyczne
    odpowiedzi :) Mimo, ze laikiem jestem w teorii prawa, to zlosliwosci umyslem
    logicznym wychwycilam.

    Postaram sie zebrac cala niezbedna dokumentacje i opisac sprawe bardziej
    szczegolowo. Mam nadzieje, ze i tym razem sie Pan wypowie :D

    Z powazaniem,
    Barbara