  • Data: 2007-08-24 09:42:00
    Temat: Re: Nieruchomosci
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:fam8qc$gtq$2@pippin.nask.net.pl...

    > Hihi, napisałem tak by ludzie wiedzieli w czym rzecz, bo co chwila
    > czytam "jestem właścicielem mieszkania spółdzielczego".

    rozumiem twoj bol ;)
    ale powiedz mi jaka to dla szarego kowalskiego tak naprawde roznica?
    praktycznie zadna
    moze to mieszkanie sprzedac, o przepraszam ;) moze sprzedac prawo do tego
    mieszkania, kwota ta sama
    moze je wynajac, moze wziac kredyt pod jego hipoteke
    generalnie wszystkie najwzniejsze czynnosci jakie moze chciec z tym prawem
    wykonac sa takie same jakby byl wlascicielem tego mieszkania