  • 51. Data: 2008-09-24 12:31:00
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał
    > wlasciwie to chyba zostalo zakwalifikowane jako naruszenie miru domowego

    Nie. Przeczytaj w kodeksie karnym lub chociaż w wikipedii definicję.
    Te firmy się rozwijają jak grzyby po deszczu, chyba nie sądzisz, że byłoby
    to możliwe, gdyby tak po prostu otwarcie łamali prawo...?

  • 52. Data: 2008-09-24 16:16:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Wrz, 09:43, "TomaSz." <u...@o...pl> wrote:

    > Grzeczne podziękowanie słabo działa - ostatnio rozwiązywałem umowę z
    > bankiem - telefony i sms'y i ich kretyńskie "Dlaczego?", "Może się Pan
    > jeszcze zastanowi?", itp. Grzeczne "Nie jestem zainteresowany dalszym
    > korzystaniem z Państwa usług" nie dociera.

    Ale Ty tego juz nie sluchasz, mowisz do widzenia i odrazu odkladasz
    sluchawke ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 53. Data: 2008-09-24 16:16:41
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Wrz, 09:22, Tapatik <t...@b...adresu> wrote:

    > Jeśli ktoś jest asertywny, to tak. Jeśli tej asertywności zabraknie to
    > nie bardzo. Telemarketerzy potrafią na jednym wydechu przedstawić całą
    > ofertę swojej firmy. Na szczęście w którymś momencie muszą zaczerpnąć
    > powietrza i wtedy można powiedzieć "Dziękuję".

    A jak jest monolog, a nie rozmowa to od razu odkladam sluchawke ;)

    Pozdrawiam
    Rafal