eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawy gwarancyjne w UE? › Naprawy gwarancyjne w UE?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jh" <j...@r...kielce.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawy gwarancyjne w UE?
    Date: Wed, 22 Jun 2005 00:37:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <d9a544$5ce$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bmo249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1119393733 5518 83.28.234.249 (21 Jun 2005 22:42:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jun 2005 22:42:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:306523
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprzęt zakupiony przeze mnie w Niemczech - zakupy właściwie online - odmówił
    posłuszeństwa. Na mój koszt powędrował do sklepu 16 maja - niestety Polscy
    kurierzy do najtańszych nie należą... Miało być 4 tygodnie max, jeżeli
    chodzi o czas naprawy - wg pracownika sklepu - taką informację uzyskałem
    mailem i to samo dowiedział się kolega z Niemiec, który zadzwonił i zapytał
    o warunki napraw gwarancyjnych. W przypadku przekroczenia tego terminu
    zwracają pieniądze. Jednak dla "innych" klientów wg polskiej obsługi owego
    sklepu owe 4 tygodnie nie są liczone od daty dostarczenia sprzętu do sklepu,
    a od daty kiedy sklep wyśle sprzęt do producenta. Co moim zdaniem jest
    bzdurne, bo równie dobrze można trzymać sprzęt i rok w sklepie, zanim odeśle
    się go do "właściwej" naprawy. I co chyba istotne - dla klientów z Niemiec
    nikt nie wspomina o takim sposobie traktowania. Szczęśliwe mamy dziś 22
    czerwca, czyli grubo ponad miesiąc, ponad 5 tygodnii od daty dostarczenia
    sprzętu do naprawy, żadnej odpowiedzi od sklepu, ani sprzętu ani pieniędzy.
    Na moje przypomnienia dostaje tylko informację, że powinienem być
    cierpliwy... Ale cierpliwość mi się skończyła Macie na to jakąś radę? Czy
    są jakieś przepisy regulujące czas naprawy gwarancyjnej w UE i inaczej
    traktujące polskich klientów?

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1