eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu RTV i zła diagnoza › Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!k33g2000yqc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: miodu <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Date: Wed, 14 Apr 2010 05:55:42 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <0...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.144.201.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271249742 22428 127.0.0.1 (14 Apr 2010 12:55:42 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 12:55:42 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k33g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=217.144.201.54;
    posting-account=dWc0YAoAAAATgpAKpb_-k3d9RoEK2cCU
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 proxy.faith.pl:8080 (squid/2.7.STABLE4)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635378
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sytuacja taka: mam niedziałający sprzęt, w mieście są 2 serwisy.
    Każdy z nich pobiera opłatę za diagnozę, ale o ile naprawa odbędzie
    się u nich, diagnoza będzie bezpłatna.

    Powiedzmy że serwis 1. mówi że usterka jest poważna, potrzeba tylu i
    tylu dni na naprawę, kosztować będzie np 500 PLN, diagnoza - 50 PLN

    Serwis nr 2 z kolei mówi że usterka jest niewielka, naprawa w ciągu
    kilku godzin, koszt - 120 PLN, diagnoza - 50 PLN

    Czy w przypadku złej diagnozy wystawionej w serwisie nr 1 mogę żądać
    od nich zwrotu pieniędzy? Czy w jaki inny sposób mogę się uchronić -
    jako klient - przed pazernością i wiarą w naiwność klienta ze strony
    serwisów? (bo takie mam przeczucie w przypadku serwisu nr 1)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1