eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu RTV i zła diagnoza › Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
  • Data: 2010-04-14 16:22:34
    Temat: Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 05:55:42 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > Jest sytuacja taka: mam niedziałający sprzęt, w mieście są 2 serwisy.
    > Każdy z nich pobiera opłatę za diagnozę, ale o ile naprawa odbędzie
    > się u nich, diagnoza będzie bezpłatna.
    >
    > Powiedzmy że serwis 1. mówi że usterka jest poważna, potrzeba tylu i
    > tylu dni na naprawę, kosztować będzie np 500 PLN, diagnoza - 50 PLN
    >
    > Serwis nr 2 z kolei mówi że usterka jest niewielka, naprawa w ciągu
    > kilku godzin, koszt - 120 PLN, diagnoza - 50 PLN
    >
    > Czy w przypadku złej diagnozy wystawionej w serwisie nr 1 mogę żądać
    > od nich zwrotu pieniędzy? Czy w jaki inny sposób mogę się uchronić -
    > jako klient - przed pazernością i wiarą w naiwność klienta ze strony
    > serwisów? (bo takie mam przeczucie w przypadku serwisu nr 1)

    Dopóki nie zrobisz specjalnie usterki jak w TVN i nie udokumentujesz przed
    oddaniem do diagnozy to prawnie beznadziejne. Tym bardziej że serwis może
    stwierdzić coś w stylu: naszym zdaniem usterka spowodowana była
    zestarzeniem się kondensatorów płyty głównej - ze względu na rękojmie
    oprócz usunięcia skutków chcieliśmy przeprowadzić naprawę kompleksowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1