  • Data: 2010-04-15 12:47:48
    Temat: Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Kwi, 17:22, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Dopóki nie zrobisz specjalnie usterki jak w TVN i nie udokumentujesz przed
    > oddaniem do diagnozy to prawnie beznadziejne. Tym bardziej że serwis może
    > stwierdzić coś w stylu: naszym zdaniem usterka spowodowana była
    > zestarzeniem się kondensatorów płyty głównej  - ze względu na rękojmie
    > oprócz usunięcia skutków chcieliśmy przeprowadzić naprawę kompleksowo.

    Przypomniało mi to brytyjską wersję "usterki", gdy spec naprawiajacy
    telewizor stwierdził że trzeba wymienić <tutaj padła nazwa jakiegoś
    podzespołu>. Jak potem zapytali eksperta co sądzi na temat takiej
    diagnozy, on któtko: nie istnieje taki podzespół.

    Kolejna otwarta furtka dla polskiego cwaniactwa jednym słowem. Chyba w
    nawyk wchodzi nam już pytanie na forach dyskusyjnych przed
    zdecydowaniem się na usługę, po prostu nie ufamy usługodawcom. Nie
    przez przypadek