eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu RTV i zła diagnoza › Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
  • Data: 2010-04-14 14:54:26
    Temat: Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 14 Kwi, 15:46, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:

    > PS
    > poza tym osobiście nie widzę nic złego w opłatach za diagnozę. Klient
    > zawraca głowę, angażuje czas pracy ludzi i sprzęt - to kosztuje. A diagnoza,
    > jak diagnoza. Może być trafna, może nie. Naprawa, jak to naprawa. Może jeden
    > ma potrzebne elementy z "demobilu" i zrobi za 120 zł. Drugi może nie wie na
    > pewno jeszcze, co jest zepsute (też sie nie dziwię) i podaje, że zrobi za
    > 500.


    Chodzi mi o diagnozę niewłaściwą. Powiedzmy że urwał się kabelek, a
    serwisant twierdzi że trzeba wymienić płytę główną, bo w zasadzie tego
    dotyczy problem. W zasadzie mogę zanieść do serwisu, on tam przesiedzi
    nieruszony, wracam i dostaję diagnozę z sufitu wziętą - za to też mam
    płacić? Przecież nie udowodnię że sprzęt był w ogóle sprawdzony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1