  • Data: 2012-07-24 11:41:56
    Temat: Nakaz zapłaty a problem ze ściągalnością
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nakaz zapłaty, ale występuje problem ze ściągalnością długu. Inni
    wierzyciele zdążyli już ustalić, że dłużnik się ukrywa: komornik np.
    twierdzi, że wyjechał za granicę, chociaż jest widywany często w Polsce,
    nadal prowadzi działalność gospodarczą itp.

    Z tego co wiem komornik jest jak dziecko we mgle, które najlepiej
    naprowadzić na jakąś własność dłużnika i jak sobie o nią rozwali łeb, to
    jest szansa, że zabierze. Generalnie to komornik ani niezgłoszonego
    US/ZUS kontka w banku nie przetrzepie, ani majątku za bardzo nie ustali.

    Jakie jeszcze są możliwości ściągnięcia długu, poza wynajęciem grupy
    sympatycznych panów o złotych zębach i śpiewnym akcencie?

    Delikwent figuruje już w BIG'ach i innych takich dojących kasę od
    wierzycieli instytucjach.

    Maciek