  • Data: 2006-11-21 23:47:46
    Temat: Nagrywanie sesji Rady Gminy
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Moje zapytanie przedstawie moze troszke nieporadnie, bo niestety nie jestem
    obeznany w tych sprawach. Chciałem złożyć wniosek do Wojta o wydanie
    zezwolenie na nagrywanie (dzwiek i obraz) sesji Rady Gminy. W statucie prawa
    lokalnego nie ma zawartej informacji o nagrywaniu posiedzeń Rady, jedyną
    wzmianką jest:

    §12.

    1. Sesje są jawne. O ich terminie, miejscu i przedmiocie Przewodniczący
    powiadamia społeczeństwo na 7 dni wcześniej w sposób zwyczajowo przyjęty.

    2. Na sali obrad podczas sesji mogą być obecni mieszkańcy gminy i zaproszeni
    goście zajmujący wyznaczone w tym celu miejsca.

    3. Ograniczenie jawności pracy Rady może wyniknąć wyłącznie z ustaw.

    Korzystając z różnych aktów prawnych wydaje mi sie ze moglbym sie powolac na
    Konstytucje RP (art 61, paragraf 2)

    Jak powinien wygladac taki dokument, wniosek ?

    Z wyrazami szacunku

    Paweł K.