    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Date: Sat, 5 Apr 2008 03:19:03 -0700 (PDT)

    Czy mozna nagranie rozprawy o pomówienie wykorzystać do wniosku o
    wyłaczenie sedziego?
    Nagranie nie było podsłuchem (tzn. podczas przerwy zabrałem dyktafon
    ze sobą).

    Z drugiej strony na nagrywanie wymagana jest zgoda sądu. jednak po
    pierwszej sprawie (próbie ugodowej widać było wyraźnie stronniczość
    tej kobiety).

    Na drugiej sprawie pytala się o to samo kilka razy, nie potrafiła
    zrozumiec najprostrzych rzeczy, nie chciała przyjąc dowodu (publikacji
    prasowej z racji że przedstawiam ją w jednej kopii, powiedziała że jak
    zrobię kopię dla pełnomocnika drugiej strony to dopiero przyjmie, a
    był to dowód do rozstrzygnięcia wniosku o ustanowienie adwokata, a
    dokładnie o uzasadnienie czasu złożenia takiego wniosku , bo tez
    kwestionowała dlaczego teraz składam ten wniosek a nie np. 2 tygodnie
    wcześniej, nie dawała mi mozliwości wypowiedziec sie odnośnie
    twierdzeń pelnomocnika oskarzyciela). Uczestniczyłem w kilku sprawach
    i pierwszy raz spotykam się z taka sytuacją, sprawa na szczęście
    została przełożona ale jak ta kobieta ma oceniac sprawę merytorycznie
    jak ona nie rozumiała fundamentalnych twierdzeń, a juz w ogóle jej
    znajomść rynku prasowego nie przystaje do rzeczywistości.

    Nie mam innej mozliwości by uzasadnić niewłaściwe prowadzenie
    postepowania niz nagranie (w poównaniu z protokołem). Wyższa
    konieczność zdecydowała że nagrałęm rozprawę.

    Jaka może być dla mnie sankcja za nagranie sprawy bez zgody sądu i czy
    takie nagranie może byc dowodem do wniosku o wyłączenie sędziego?