  • Data: 2008-04-05 11:12:28
    Temat: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Kwi, 12:48, bungo <b...@g...pl> wrote:

    > Obawiam sie, ze to raczej Ty masz fundamentalny problem ze
    > zrozumieniem procedury; lepiej byloby, gdyby reprezentowal Cie
    > profesjonalista.  Z tekstu wynika ze to sprawa cywilna, ale piszesz o
    > "pelnomocniku oskarzyciela" co sugeruje ze to sprawa karna.

    z tekstu moim zdaniem wyraźnie wynika że chodzi o kpk, dlatego tez
    zdziwienie że sędzia potrzebowała kopii dokumentu by uznać go za dowód

    > W sprawie cywilnej pisma procesowe sklada sie oczywiscie z odpisem dla
    > drugiej strony i sad nie moze postapic inaczej. Sadowi nie jest
    > potrzebna "znajomosc rynku prasowego", a razie takiej potrzeby mozna
    > powolac bieglego.  "Dowod" z kserokopii jakiegos tekstu w prasie
    > raczej jest malo przydatny przy wniosku o ustanowienie pelnomocnika z
    > urzedu; do takiego wniosku sklada sie dowody poswiadczjace trudna
    > sytuacje materialna strony itp.

    także napisałem iż chodziło o uzasadnieie czasu złożenia wniosku,
    który wedlug drugiej strony był powodowany przeciąganiem sprawy i w
    tym celu dowód z artykułu był słuszny (wskazujący na sposób działania
    oskarżycieli prywatnych)

    > Z Twojego nagrania, jak mozna sie zorientowac, nie wynika nic ponadto,
    > ze masz zastrzezenia do sposobu prowadzenia rozprawy, bo Twoim zdaniem
    > naruszono procedure ktorej nie znasz. Kwestia czy miales prawo
    > nagrywac ma tutaj znaczenie trzeciorzedne. Istotne jest ze masz
    > praktycznie zerowe szanse na wylaczenie sedziego z powodow (a raczej
    > ich brakow) ktore wskazujesz (a raczej nie wskazujesz). Tylko
    > pogorszysz swoja sytuacje procesowa.
    >
    > Napisz konkretnie w czym rzecz, a nagranie schowaj sobie na pamiatke.- Ukryj
    cytowany tekst -

    akurat dla mnie ta trzeciorzędna kwestia ma znaczenie, a przede
    wszystkim czy takie nagranie (nielegalne) może stanowić dowód. i jaka
    sankcja za nielgalne nagranie.

    prowadzenia sprawy było skandaliczne, napiszę więcej za 2 godziny
    (musze akurat wyjść).

    Pzdr,