  • Data: 2008-04-05 18:44:55
    Temat: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > s=EAdzina np. chciala pozna=E6 przed jakim s=B1dem mam inna spraw=EA,
    > powiedzia=B3em jej =BFe nie pami=EAtam jaki to wydzia=B3, to pan nie pami=EA=
    > ta
    > wydzia=B3u ani sygnatury a mo=BFe pan pami=EAta gdzie sie odbywa=B3a ostatni=
    > sprawa, na parterze?
    > Odp. z pewno=B6ci=B1 nie w piwnicy ale o ile pami=EAtam to na parterze co
    > jest bez znaczenia dla sprawy, itd.

    Skoro Sąd chciał ustalić, w jakim wydziale odbywała się inna sprawa, pytanie o
    to, w którym miejscu sie odbywała, było jak najbardziej uzasadnione - w sporej
    liczbie sądów kazdy wydział zajmuje jedno piętro. Mogło to pomóc w
    dokładniejszym zidentyfikowaniu.

    > Najpierw dawa=B3a wyra=BCnie pozna=E6, =BFe nie uwzgl=EAdni wniosku o
    > wyznaczenie adokata, bo mia=B3em czas go z=B3o=BFy=E6 wcze=B6niej, mia=B3a t=
    > e=BF
    > uwagi =BFe nie potwierdzam swojego stanu materialnego dowodami, np z
    > urz=EAdu pracy, powiedzia=B3em =BFe wszystko mo=BFna oczywi=B6cie sprawdzi=
    > =E6,

    Sąd nie ma zadnego obowiązku tego sprawdzać. To w twoim interesie należy
    dostarczyć dokumenty potwierdzające twój status majątkowy.

    > dopiero jak jej powiedzia=B3em =BFe przed innym s=B1dem otrzyma=B3em adwokat=
    > z urz=EAdu na tej samej podstawie na jakiej wnioskuje w niniejszej
    > sprawie to si=EA zacz=EA=B3a dos=B3ownie wkurza=E6 i w=B3a=B6nie wypytywa=E6=
    > jaki to
    > s=B1d, wydzia=B3, sygnatura.

    Skoro jeden sąd popełnił bład, to nie znaczy, że inny ma go zaraz powielać.

    tutaj w og=F3le nie mog=
    > =B3a
    > zrozumie=E6 =BFe sprawa cywilna zako=F1czy=B3a sie wcze=B6niej niz karna,
    > zw=B3aszcza =BFe by=B3a o 2 lata p=F3=BCniej wniesiona, nie chcia=B3a tez wi=
    > erzy=E6
    > ze sprawa karna jest nie rozstrzygni=EAta, (tam si=EA =B6wiadkowie drugiej
    > strony nie stawiaj=B1).

    Mam do niej zastrzeżenia, ze dziwiła się kiepskiej pracy innego sedziego, co
    nie potrafi rozstrzygnąć sprawy w rozsądnym termienie?

    ta m=
    > jednak nie pozwala,

    Miała do tego prawo.

    > podobnie uzasadniam tre=B6ci=B1 artyku=B3u prasowego dlaczego teraz sk=B3ada=
    > wniosek o adwokata, (artyku=B3, bardzo obszerny i krytyczny o tej
    > sp=F3=B3ce), poniewa=BF si=EA zapozna=B3em z nim ostatnio to stwierdzi=B3em =
    > iz dla
    > r=F3wno=B6ci stron w post=EApowaniu uwa=BFam i=BF niezb=EAdny jest dla mnie
    > adwokat.

    To nie jest powód do przyznania pełnomocnika cy obrońcy z urzędu. Strona
    przeciwna miała w pełni rację, iż zmierzasz do przedłuzenia postepowania.

    podobnie nie pasowa=B3o jej =BFe utrzymuje si=EA z
    > oszcz=EAdno=B6ci, dlaczego pan nie pracuje skoro jest pan zdrowy,

    Skoro nie dostarczyłeś dokumentów, to sąd próbował jedna sam ustalić twój
    status majątkowy, dla rozstrzygnięcia wniosku o przynanie adwokata z urzędu.
    Co jak widać mu jeszcze utrudniałeś.

    > Poza tym ta s=EAdzia bardzo cz=EAsto nie rozumia=B3a co do niej m=F3wi=EA, j=
    > akby
    > g=B3ucha by=B3a, dopytywa=B3a si=EA w stylu to co pan powiedzia=B3.; To by=
    > =B3a
    > b=B3azenada pomimo =BFe m=F3wi=B3em bardzo wyra=BCnie chocia=BF szybko.

    Może to przekracza twoje pojęcie, ale twoje słowa trzeba jeszcze
    zaprotokołować. Do sądu nalezy mówić w o l n o, aby protokolantka zdołała
    wszystko zapisać. Ona nie motorka w palcach. Najpierw nadajesz jak z karabinu,
    a potem pewnie będziesz miał pretensje, ze nie wszystkie twoje słowa znalazły
    się w protokole...

    > i, a
    > ta do mnie wrzeszczy kto panu da=B3 g=B3os i p=F3=BCniej ju=BF mi go nie da=
    > =B3a
    > g=B3osu i nie mog=B3em si=EA odnie=B6=E6, zarz=B1dzi=B3a przerw=EA.

    To Sąd udziela głosu na rozprawie. Koniec i kropka. Nie pozwoli ci - milczysz.
    Chcesz się wypowiedzieć - prosisz o głos. Chcesz się przekrzykiwać z sedzią -
    przygotuj od razu pieniądze na grzywnę.

    > Przyszed=B3em na spraw=EA na 3 minuty przed wyznaczonym terminem,

    Wyreguluj sobie zegarek.

    > Dlatego chce z=B3o=BFy=E6 wniosek o wy=B3=B1czenie s=EAdziego

    Powodzenia.

    Jak czytam takie rzeczy, to zaczynam się zgadzać z sedziami, że za prowadzenie
    spraw z udziałem takich pieniaczy powinni mieć dodatek za pracę w warunkach
    szkodliwych dla zdrowia...