  • Data: 2006-10-06 11:18:28
    Temat: NIP-3 i pieczatka...
    Od: "Adam" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wlasnie wrocilem z US, gdzie probowalem oddac wniosek NIP-3. Pani
    powiedziala, ze nie przyjmie wniosku bo nie ma na nim pieczatki pracodawcy.
    Z tego co slyszalem - pieczatka pracodawcy nie jest potrzebna do wydania
    NIP, a pani z okienka nie ma nic do gadania na ten temat, ona jest tylko od
    przyjmowania wnioskow. Orzeczenie o wydaniu podejmuje odpowiedni naczelnik
    US. NIP jest mi potrzebny, aby nawiazac kilka umow-zlecenie z firmami
    internetowymi, ktorych oczywiscie nie bede prosil o pieczatki. Pani
    dodatkowo powiedziala mi ze przy takich umowach powinienem sie poslugiwac
    PESELem (rotfl). Tak wiec nie ma to jak wziasc PIT i wypelniac go samym
    PESELem :D

    Co o tym sadzicie, co mi radzicie?
    Z gory dzieki!